Egentligen pluggar jag diskursanalys…

…men, så dök det upp ett inlägg på newsmill om feministisk porr, och det är ju ett riktigt favoritämne! (lol)

Så jag va bara tvungen att skriva en artikel! det gick på typ tjugo. Och den här gången finns det inga högre syften om att roa sig med kommentarer eller jävlas med haters. Inga dolda ironier eller övrigt. Bara ett ämne som jag personligen ser som så pass viktigt att det alltid måste lyftas fram, som jag aldrig missar ett tillfälle att säga min åsikt i.

En sk. stridsfråga skulle jag väl vilja kalla det. För er som är mer intresserade av feminism och sex (det första vet jag väl inte om det är så många men det andra känns relativt allmänmänskligt så där) och inte har något emot att läsa massa massa text så tycker jag ni ska gå in och kolla vidare på; feminismens utmaningar del 1

Nu ska jag fortsätta plugga diskursanalys.

Och så va det själva artikeln ja…

2 thoughts on “Egentligen pluggar jag diskursanalys…

Kommentera

