Kokboken!

Mina vänner, nu är det äntligen färdigt, jag har samlat ihop, skrivit ned och formgivit, men framför allt, vad som tog längst tid, lärt mig ur man lägger upp det digitalt (hahahah!)

Min egen kokbok! Skriven främst till ensam hushåll, studenter och nyflyttade ungdomar som behöver bra grundtips för att komma igång och bygga en vana kring matlagning och  mathantering. Ingen korrekturläsning tyvärr, så antagligen lite fel pga mega dyslexi from hell, jag hoppas ni kan ha överseende med det och lyckligtvis så är det inte så mycket text i matrecept. hehe

Så, var så goda, min egna kokbok, gratis till alla som vill att ladda ner, jag hoppas verkligen att den kan komma till någon nytta, att flera får glädje av den och att den inspirerar till att matlagning inte alls behöver vara svårt och jobbigt. Det är en sammanställning av mitt liv i resturang världen och all min erfarenhet därifrån och på hemmaplan över ett av mina största intressen, nämligen mat, bak och mums.

Studentkokboken

14 thoughts on “Kokboken!

  1. Suveränt Hanna! Tusen tack.

    Den ser verkligen jättefin ut. Jag tycker du borde kunna få den utgiven, om du inte bara vill syssla med välgörenhet för dina vänner (vilket såklart också uppskattas)!

  2. Jag gillar i högsta grad din ”Studentkokbok”, det är ett behövligt initiativ. Det vimlar av kokböcker, men inte många är inriktade på grundläggande matlagning för nybörjare eller mikrohushåll. Jag ger dig ett recept på omelett: http://joenssontycker.blogspot.com/2010/03/omelett-hur-man-kan-laga-den.html
    Det är inget recept i vanlig bemärkelse, för det börjar med utensilier…
    Jag gillar att du klart säger att du är dyslektiker – det är ingen skam!
    Mot stavfel finns Word, men vad man kan göra mot särskrivning vet jag inte

Kommentera

